Friday, May 29, 2015

Last night in KY

I meant to update more but I've been distracted by having so much fun here. stan took me to where he first started on the radio and showed me off to everybody there. And he took me to two different lakes and I climbed around on the rocks decide and got some rocks to take home. 

we cut his hair off so we can donate to charity and he looks amazingly handsome with no hair. I can't stop staring at him he looks so beautiful.
we stayed at his mom's apartment and it's really tiny and I love it because I love small spaces. his mom gave me a bunch of crafting scissors that cut and zig zags and decorative cut so that's cool. she also gave me these tiny white buttons that aRe little tiny white cats and its so cute. .... and then she gave me these bulletin board decorations that I'm going to make into bookmarks and other random things. one is striped one has owls on it so its pretty cool.

 I went to Joann's fabrics and crafts and I wanted to buy the whole store but I didn't. Got some crosses to make earrings for the next festival I'm going to be participating in.
I'm a little sad though... I thought I brought money from my business money account but I forgot so now I'm down to almost no money... So poop. But I did get a lot of random goodies at Walmart and dollar tree.
Ahhhhhhh.... Ran out of time to blog. Gotta go now. Will post again later... Soon.

Tuesday, May 26, 2015

On the road... Currently in KY

We are just about to get on the parkway... Which road mean we are just over 2 hours from destination. My bra under wire snapped in half a little while ago.... #rippinkzebrabra or something.

There's a puppy in my lap asleep and we are.... Just...you know. On the road and shit.
I need to make time to do the list challenge for today and upload to IG before we crash and go bed.

I also need to try and convince Stan to let me go get razors before we get to where we Are going because I don't have any with me and is too damn hot to wear bluejeans ....

My leg is asleep.

....

Nothing else to say.
Uh bye.

Monday, May 25, 2015

Monday night.......

I miss my cat. She is at my parents house for a week while we go on vacation and I miss her so bad... She wasn't here to wake me up this morning... It was so weird. I'm used to her walking up to my side of the bed and cooing and murring and making her little talking noises to get my attention so I will get up and feed her breakfast. But she wasnt here.... I slept like three hours late. :(

Not that I had a schedule today. Today Was sleep in and rest day. But not having her precious little Kitty cat ways to start my day makes me a sad momma.

And then Stan and I got into a huge fight because I messed up things. I didn't mean to. But it doesn't matter. Still my fault. I just keep fucking shit up over and over. Its exhausting and scares me because I never know if this one thing will be the thing that makes him decided to get rid of me. I am going to be living in constant fear. Supposedly getting engaged was supposed to help ease this feeling but nope. Not for me. I'm to huge a fuck up to ever be allowed to let my guard down and be happy.
I just have to learn to live with it. And always have a bag packed just in case. Because I will never know. He gets so angry over things... I just have to accept it. I'm going to be walking on egg shells for the rest of my life.

Anyways I am trying to sleep.... I'm getting up at 5am tomorrow and showering and finishing packing the last things. And we will leave tomorrow morning for Kentucky.

Sunday, May 24, 2015

On the way home from parents house

In the car now....
We had a good time and it was fun using the fire pit and all that.. Now that its finished we have a place to get together for ages and ages. Its a good investment for the family.

Tonight we are crashing and sleeping.
Tomorrow is laundry. And last minute shopping. And packing and cleaning the apartment up so it is clean while we are gone because leaving a nasty house for days its just gross.

I am really enjoying getting involved in the IG planner community and listersgottalist people. I hope Cori (@theresetgirl) keeps hosting angst organizing stuff for all of us to do and communicate and share our little worlds.

Saturday, May 23, 2015

Official memorial day cookout post-will update all day as we go

Okay so... We are up and going. Stan is having a bad leg nerve pain day... =( so that is a big bummer. I wanna make him feel better and I can't and yeah...

Stan and Dad are at gone working on the ribs and mom and I are running to town for last minute foods and stuff.

I'm wearing my storm trooper on a pool float tank top lol and a red white blue scarf.

Gonna get some surprise sweets for the boys I think.... Maybe chips too who knows. I got my food stamps today so Woohoo

About to get to Walmart now. It's 9:30am
Bye for now

___________________________
It is now 6pm and the feast is over. Or the main event of the feast any way....
Ribs
Grilled corn
Baked beans
Any kind of dessert ever

Except for ice cream.. Which we will be making from scratch with ice cream maker machine in a few hours

Stan and Dad both did ribs and they were sooo good. I don't usually eat ribs with my hands and get my hands dirty but I did this time... Over looked my weird OCD ednos issues and went for it.

We are all resting and laying down right now or were here for a little bit.

I'm getting more ideas for my planner (yay  #plannergirls) and next art journal. gonna get a big art journal next time full 8x11 or what ever the full big ones are. Going to scrap and smashbook and paper craft collage the hell out of it. I wanna make it a work of art.

I have creativity coming out my ears lately and blogging and tweeting and fb and posting photos and shit is the easiest way to record/get out stuff out to remember later when I Am thinking so fast

So sorry for all the blog updates lol
What am I taking about nobody is reading this except for the weirdo creepers from yester years.
And yes I see you. Hello assholes welcome to my life its pretty awesome now
And I'm pretty much living the dream life I wanted thanks to this amazing man I am engaged to.love you baby you are my rock.

I'm so full of delicious food and half asleep and rambling about nonsensical things... Bye Again
Its 6:30 peace out

Friday, May 22, 2015

Pre game of Memorial day weekend at my parents

It's Friday night and I have packed up my stuff and drive out here ...and now I'm at my parents house... Miss Lilly is with me and she will be staying here after we leave Sunday because mom and Dad are pet sitting for us while we go to Kentucky.

I am so excited about going to Kentucky. Every one is wonderful and I adore Stan's mom... She is so... Just.. I love her. And anyways...

Kentucky is really pretty.. The hills and the trees.. And there is so much culture there.... It's.. I can't explain it. Maybe I can visit up there on my own sometime and just spend time with Stan's mom. Drive myself up there and stuff. I love driving. Road trips Woohoo.

Anyways uh

Stan is off work now and is packing up and bringing hercules here cause he loves to ride in the car.. He is a road trip dog.

so I am waiting for him to get here and we are watching Alabama softball super regional tournament... Makes me miss playing ball.

I have to post my #listersgottalist post on IG soon

I some how slimmed down my planner for travel.. Idek I feel like I'm missing so much because I left half my planner at home in the three inch three ring binder.. (it's so big... I have a smaller planner that I am taking on the road)

I line documenting my adventures and I think I am going to start using my blog more. I post on IG a lot but I could do a photo dump entry here every now and then to have things... Here. I paid for this domain damn it.. I'm gonna keep it.

Anyways I'm tried of now got stuff to do.

I'm gonna attach some photos okay thanks

Wednesday, May 20, 2015

Humpday post

So it's Wednesday.... A lot of stuff is about to happen in a very small amount of time.
Friday I am driving my car and taking Lilly to my parents house in the afternoon.. Stan will drive up there with hercules after he gets of work.
We will be staying at my parents house for the weekend... There's a grill out cook out thing on Saturday... So we are there for that. But I'm driving my car up there separately from riding with Stan so Dad can look at it and try to figure put why the battery keeps dying. At this point it has be the alternator... There isn't much else it could be.
So we are leaving my car there with my parents. We are also leaving miss Lilly with my parents. For the coming week.. Because we are going to Kentucky and we can't leave her alone did that long... She seems lonely here sometimes so I think she will enjoy being around other animals though I'm pretty sure she'd prefer me being there with her too but... I can't do that this time.

Anyways we are coming home Sunday... Packing Monday and leaving Tuesday... Wednesday of next week it's STAN's birthday. So the entire next week is a vacation and celebration thing.

I want to blog some more here soon cause I've been neglecting it... Spending a lot of time planning and organizing and also reading and collecting quotes. And doing the #listersgottalist may challenge.... It's so much fun to see what every body posts. I will probably do more things like this in the future.

In other random news I have hurt my leg somehow..pulled muscle of pinched nerve or something.maybe both. I don't even know. Or hurts when I'm not moving it and when I'm moving it. So I have another excuse to go to bed at 7pm .....

Yeah I'm an old person now.. I sleep all the time.
But I'm not super bat shit anymore so you win some you lose some.

Good night internet

Thursday, May 14, 2015

Our popcorn bucket is empty

We ate the whole thing.... So good. And we get to take the bucket home. Yay.

Monday, May 11, 2015

hello internetland long time no posty

i have been so full of IRL happenings that i havent really been arsed to update my blog
but i think that is going to change here soon

i am having trouble sleeping again and i am being really paranoid about stan being mad at me because he is quiet and ignoring me a lot but i know he just needs to destress i am being paranoid damn it its hard having the with mild schizophrenia issues along with bipolar just makes things so much more hard to manage



soooo i dont even know where to begin

i'm still doing the #listersgottalist challenge
tomorrow is day 12
the girl who started the thing has liked my instagram pics TWICE
so i feel ~*SPECIAL*~
idek lol

i am going to make some custom paper clips soon and i might sell them if they are awesome and people want them
the #plannercommunity on IG is really into handmade shiznits
oh my goddd i just added a felt owl to the top of a paper clip i am sold never using normal paperclips agaaaainnnn


uh anyways


this past weekend my parents had this crawfish boil thing at their house and not enough people showed up so there was much left over i felt bad
they shouldve invited more people tbh i mean how many nasty little sandlobster shrimp thingys can one person eat before getting sick

i know how many i could eat and thats zero so thats what i did lol
the potatoes in the boil were DELICIOUS though and i ate like four of them.. they were those round small red potatoes i think. or russet not sure
i drank alcohol two weekends in a row and i can already tell a different in the affectiveness of my medication
furthermore i didnt really enjoy the drinking
so i dont think i will be doing that again for a very long time
maybe wedding stuff i guess

Stan got to see my brother is all his Red headed temper tantrum Leo fire sign ginger glory and Gordon is lucky Stan didn't smack him for the way he was talking my mom and dad
his anger and rage is why i had to get the hell out of there
the thought him getting a job would help him learn to control it but no-- he just saves it ALL UP AND WAITS UNTIL HE GETS HOME AND BLASTS EVERYONE THERE WITH SUPER ANGER NEGA-VIBES

needless to say i wont be around much if he keeps it up
i cant physically STAND it... it makes me sick to my stomach
something is seriously wrong with the boy
just like there was something wrong with me
until he owns up to it and gets it handled he is a ticking time bomb waiting to go off in a psychotic rage


i dont want to be there when it happens
however, once he realizes how serious his problem is -- i will more than gladly be there for him to talk to about how to handle life and the feels its tough and mom isnt gonna be able to mentor him in the ways of crazy person land

anyway


uh


today i was going to run errands and get my food stamp acceptance letter copied off so i can get my sliding fee payment at indian rivers scaled back to $2 a visit but my car wouldn't start which is no big surprise
the surprise is that we didnt remember it would do this after a few days of not being driven so that is our own dumb ass fault lol

so i sat at home and watched HOUSE-- trying to make it last because i dont want to get to the end... though house IS good enough to watch more than once so i will probably do that lol
because its the best thing right now
Greys Anatomy is getting sad and feely (keep in mind i am not up to current season, i am watching from beginning on netflix and i am at season 7 currently... like episode 20 something i think)

i miss Desperate Housewives... i hope they put it back on... i need it in my life it would help me with my own bored housewife syndrome lololol


Stan got a Kindle Fire and i am excited for him--- though i wish he had gotten a Chromebook because its so very useful for work stuff but oh well. he reads a lot so i bet he will get some books and stuff and make it his happy place

oh yeah-- anyways, when stan got home he jumped my car off and i went to dollartree and i FORGOT MY PHONE
so if i my battery died again i had NO WAY OF CALLING HIM
lolol but he is MY HEROOOO and saw my phone here and found me and brought it to meeee
he saved the dayyyy
because when i went outside-- SURE ENOUGH, my car wouldnt start
derppp

yeah thats... just about how my luck goes haha

anyways

stan ignored me most of the evening and i guess he has friend to talk to online or something
i wish i had a friend =(
i dont want to annoy Jo but she is my only friend =(
i could try to sleep but im not sleepy and i am tired of laying in bed

i feel like a pathetic loser for forgetting to make muffins this morning.... i told stan i would make muffins and then i didnt do it. wwwttttffff
im so horrible why does he even have me here i dont even knowwww
=(

so now i have a note here for the morning that says: "MAKE SANDWICH FOR LUNCHBOX AND MAKE MUFFINS"

yeah...

i think im gonna start collecting quotes in a journal again
from books i mean, i books i love... that always kept me pretty FOCUSED in college and shortly there after
so now i am going to start this new project on top of my planner project which is still awesome
i mean, the planner is set up so now i just get to use it until i need to make more stuff for it when the weekly view runs out or something


so that and the listers challenge and... oh yeah
when i DO go to the food stamp office i am going to go by michaels craft store and get some MOON WINK charms for the Druid City Brewing Company to make earrings to sell them for monies
so excited this is my new business deal project alllll rightyyy
i was going to do it before but the festival was coming and i didnt know how much i needed to prepare (turns out i had too much stuff to sell and couldve taken time to do this sooner but ooopsie)

ok i stop typing now

was fun to type havent typed on a keyboard in a long time it feels like



Wednesday, May 6, 2015

Gonna be cooking some spaghetti soon

Trying the photos blog post thing with the blogger app

Tuesday, May 5, 2015

photo post .... pic dump of my current obsession lol

my entire world is planners and listing and shit right now... #batshitcrazy #ocdshit

i am so happy though
this is my happy place
photos after jump break thing

Saturday, May 2, 2015

its saturday and i am actually slightly inebriated for the first time in over 6 months

Stan and I are at Mac's apartment and we were drinkin bourbon and watching the Kentucky Derby

to be fair i kind of like and DONT like things like the kentucky derby
but it was nice to watch the main event

there was a girl in a dress after it was over-- behind the guy they were interviewing -- the dress was amazing. i would love to find something similar to keep in my closet for special occasions
im gonna find a screen capture of her so i can show you guys
she was wearing a huge flower in her hair.. i guess fabric.. so so so pretty

uh anyways

i am embracing my housewife life style
i dont work
i have time to take time for myself
i can do my nails and have weird hobbies like scrapbooking and shit and spend lots of time doing things that other people dont have time to do

long story short #soblessed



 i have going the instagram #listersgottalisa may challenge... hosted by @theresetgirl
everybody is making their list and decorating them and and posting them and and i also have starting posting and interacting with the planner/organizer community #plannercommunity... we are all obsessed with list making and planners and calendars and stickers and pens and stationary and.... yeah
its pretty much me
its totally me
atleast i have a way to channel some of my energy and anxiety into something and yeah

i kind of a planner and a SMASHBOOK which is like a scrapbook and a journal and listing and everything at same time.





and we watching (are watching) Anchorman: the legend of ron burgandy (the first movie) the boys are quoting every. single. line.
which is their thing since they work for Alabama Public Radio

i am having a hard time typing
lolololol

i hope this one time drinking does mess up my meds that much =X
i mean, i dont plan on doing it again for .... months... half a year... maybe a year. i dont really want to unless i'm with people who are and whatever

to be fair the bourbon was delicious.... very expensive stuff. and i was a horrible person and just chugged my a glass so.. i did the bad thing and didnt savor it like i was supposed to
but it did taste good
better than most things i have ever drank


anyways now i am going to dollar tree and getting stuff